sunnuntai 17. toukokuuta 2015

I'm 18!!!

Moihh :) taas pari viikkoo menny viime päivityksestä mut ollu niiiiin kiirus koko aika! Viime viikoloppuna menin taas sinne yhen vaihtarin host petheen mökille vaihtarien kaa ja oli taas mahtava viikoloppu. Uitii, kokkailtii ja melottii paljo :)
Tiistaina yks mun rotary klubista vei mut Torontoon Royal Ontario Museumiin. Se oli iha valtava ja historiaa kaikkialta maailmasta paitsi ei kyl vissii suomest paljoo :D
Keskiviikkona menin illalla kolmen mun koulukamun kaa syömää ja juhlii mun synttäreitä ku jo siihe aikaa olin suome aikaa 18 :D ja siis tiioks et Ontarion ikäraja on 19 eli en baarii pääse ku vasta suomessa :D Torstaina eli millo oli sit virallisest mun synttärit täällä ni mentii luokkaretkelle Toronton eläintarhaa valokuvausluokan kaa. Illalla menin sit mun kamun Andrean kaa syömää sushii ja laitatettii kynnet et oli kiva synttäri päivä :)
Perjantaina mun brasilialaine kamu tuli miltoniin ja käytii kattoo se uus pitch perfect 2 leffa ja syömässä :)
Eile mentii sitte sen brassin ja saksalaisen vaihtarin kaa Torontoon koko päiväks ja oli niiiin kivaa! Me otettii metro vaik kui kauvaks keskustasta ja sit vaa käppäiltii jotai 4-5h takas siihe iha ydin keskustaa. Käytii kaikis oudois ja siisteis pienis puutiikeis ja se oli nii erillaine ku se keskusta. Käytii kans vähä shoppailee kesä vaatteita ;D ja sit illalla mentii istuskelee siihe lake ontarion rannalle ja oli nii ihanaa vaa fiilistellä elämää siinä ku hämärää ja lentokoneet laskeutu siin rannal.
Kiittimuute kaikille jotka muisti mua mun 18v synttäreillä!!♡

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti