tiistai 27. tammikuuta 2015

Exams=no school

Moikkaaa! :) mulla alko tässä tämmöne parin viikon mittane loma torstaina ku koulussa alko kokeet ja ku en saa kurssei ni sovittii ettei mun tarttee men kouluu!! Eli ny o asiat hirmu hyvi :D noi vikat päivät kyl koulussa oli nii tylsii ku kaikki koitti vaa opiskella ja tehä päättöprojekteja ni mä vaa istuin tunneilla puhelimen kaa :D ny siis päätty ensimmäinen jakso koulussa ku näillä on vaa kaksi jaksoa koko lukuvuonna. Sit ens viikolla ku meen kouluu ni mul on uudet aineet :)
Ny oli koko viikko iha keväine keli täällä ni oon vaa käppäilly ulkona ku tuntu et toukokuu.. sit torstaina menin kampaajalle ekaa kertaa täällä ja ny näytän viel enemmä et oon suomesta/skandinaviasta ku hiukset värjäytin blondimmaks :D
Perjantaina mentii vaihtarien kaa Oakvillee yhtee hirmu isoo trampoliini paikkaa mikä oli nii siisti! ! Siel sit pompittii pari tuntii ja pelattii kaikkii pelei ja sen jälkee mentii yhen vaihtarin kotii syömää pitsaa ja pelaa lautapelei koko illaks.
Sunnuntaina mentii mun perheen kaa yhtee iha sairaa siistii paikkaa eli johoki perhostaloo. Sinne maksettii et päästii sisää sellai hirmu lämpösee, kosteesee ja lasikattosee hallii mikä oli niiku trooppine metsä ja vesiputouksii yms siel. Se oli siis täynnä erilaisia perhosia ja pienii lintuja ja pari kilpikonnaa ja sammakkooki oli siel. Se oli nii siistii paikka ku perhoset laskeutu suhu ja varsiki ne tykkäs mun host isästä ku oli koko aja häne kimpus. Sit kans ne esitteli siel erillaisii isoi ötököitä minkä yhen uskaltin ottaa käteeki! Mut sielki meni helpost pari tuntii ku siskojen kaa koitettii saaha niit perhosii laskeutuu mei käsille yms :D sen jälkee ajettii mun host äidin isän synttäreille mis syötii porukalla ja vaa vietettii aikaa perheen kanssa :)
Eile oli sit taas viikottaine rotary kokous mis ny aloin kerää kaikkii tavaroita mei sunnuntaina alkavaa vaihtarien leirii. Se on tän piirin suurin vaihtari tapahtuma ja mä en malta oottaa se tulee olee nii kivaa!!
Ny oon jo nähny ekat painajaiset et tuun takas suomee ja takas mei lukioo opiskelee ku ny oon jo yli puolen välin täst vaihosta ja en pääse yli siitä et oon jo ollu tääl nii kauvva ja oon jo nii lähellä et tuun takasi. Aika o menny nii nopee!
Ainii ja tossa ny kuvaa mun rotary takista tällee puolessa välissä.. eli tila alkaa vähä loppumaan kohta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti