sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Eka kouluviikko

Nyt on eka kouluviikko takana ja fiilis aik jees :D tiistaina oli eka koulupäivä ja olin iha hukassa koko päivän mut onneks kaikki on hirmu avuliaita koulussa ja autto mut ties mihi mun tarttiskaa mennä. Koulun jälkeen menin mun toisen host siskon kaa kaupoille ja syömää :) sit keskiviikkona oli yhtä sekava päivä ja viel kaiken lisäks kulin ekaa kertaa koulubussil missä varsiki koulun jälkee on hirvee kaaos ja melu. Mull on et koulu alkaa 8.20 ja alussa noussaa seisomaa luokissa ja kuunnellaa maammelaulu ja päivän rukous ja muut ilmoitukset mitä rehtori tai klubien pitäjät haluu sanoo (ja muuteki kaikkie tuntie alussa rukoillaan). Sit tuntie välissä on 5min aikaa mennä seuraavalle tunnille ja ne 5min on yhtä kaaosta siel käytävillä.. ja mull hirvee kiire ku lokero 3 kerrokses ja tunnit 2 tai 1 kerrokses ni pitää juossa ja koittaa ettii kaappii ja ottaa seuraavan tunni kamat koska tunneille ei saa viedä reppuja. Sit toka tunni jälkee on 45min ruokailu mikä on taas iha kaaos :D siel on kahvila mist osa ostaa ruuat ja osa niiku myös mä tuo omat eväät kotoa. Se o iha hirvee melu mikä siel on et vaikee varsiki mun keskustella ku kaiken joutuu toistaa muuteki jo mulle :D noh mut sit on kolmas tunti mikä on liikkaa ja sen jälkee on taas hirvee kiire ku 5min aikaa vaihtaa vaatteet, juossa ekasta kerroksesta kolmantee, ottaa seuraava tunni kamat ja juossa seuraavalle tunnille. Tän vikan tunni jälkee on taas 5min aikaa juossa ylimpää kerroksee ja ottaa kamat ja juossa muiden 1000 oppilaan kanssa ulos ja koittaa ettii päälle 10 samanlaisesta keltasesta bussista et mikä on oma. Et oha se aika sekavaa ja vaikee koittaa saada kavereita välitunneilla paitsi ruokatunnill mut vaikee ku ei tunne ketää ja ei tiiä kuka o hyvä tyyppi ja kuka ei.
Noh sit torstain vietin sängyssä koko päivän ku olin kipee mitä kyl vielki oon :// ja perjantaina menin kouluu ja koulun jälkee mentii mun rotary klubin kaa golffaa ja must tuntuu et kaikki huomas et se oli mun eka ja vika kerta.. :D ei oikee sujunu :D sit syötii yhes kaikki ja menin yöks barbaran ja häne miehen luo. Sit aamulla lähettii niitte ja barbaran kahen siskon ja siskontytö ja sen poikaystävän kaa toronton international film festivaaleille mikä oli sairaa siitii! Siel käveltii ja bongailtii julkkiksii ja näin jopa kevin costnerin! :D ja käytii kattoo sit yks niist leffoista mis sit aluks ja lopuks tuli lavalle käsikirjottaja, ohjaaja ja näyttelijät ja muut tärkeet ihmiset. :) sit huomenna pitäs taas jaksaa lähtee kouluu jos tää mun olo yhtää helpottais :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti