sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Halloween in a North America style

Heii :) tänää oon ollu 90 päivää vaihossa ja paria päivää vaille 3 kuukautta! Tuntuu et aika o menny nii nopsaa ja jo ensilumiki tuli pari päivää sitte.
Alkuviikon eli maanantain ja tiistain olin kotona ja kahoin tellkkuu ku oli jonki sortin mahatauti enkä syöny paljo mittää mut ny o jo paljo parempi ja taas menee paljo sipsiä, suklaata ja karkkia eli ei hätää ;D
Sitte koulussa oli tän viiko teemana we scare hunger ja kerättii päälle 2000 ruokalahjotusta oppilaita ja opettajilta vähävarasten hyväksi. Ainii ja markkinointi tunnilla ku puhutaa ain uusimmista markkinointii liittyvistä uutisista ni ope oli löytäny sen Ismo Leikolan videon ku voitti 2014 vuoden hauskin tyyppi homman ni katottii se tunnilla ku oon suomesta :D tuntuu kyl et osa ei ees tajunnu niitä vitsejä ja olin ainut joka vaa nauraa :D
Sitte perjantaina oli Halloween!!! Ja joku jos ei nyt tiiä ni vähä isompi juhla täällä ku suomessa :D kouluu ku vei ruokalahjotuksen ei tarvinnu olla koulupukuu vaa sai pukeutuu :) ja melkee kaikki pukeutu ja oli nii siistii! :D sit kans oli joku melkee pari tunni tapahtuma salissa mis oli koko koulu ja oli kaikkii kilpailuja ja pelejä ja tanssia :)
Sitte kuuen aikaa illalla menin mun kamun Andrean luokse ja vietettii halloweenia siellä häne siskon ja kavereiden kanssa ja oli nii parasta! :) mentii eka karkkikierrokselle mist sain iha sairaasti herkkuja ja oli nii siistii ku paljo lapsii pukeutumeena ovelta ovelle ja ne talotki o koristeltu nii siististi! Sit ku oltii iha jäässä ja kassit oli täynnä karkkii ja sipsii ni mentii takas niitte luo ja mässäiltii herkkui ja pitsaa ja piettii vaa hauskaa :D :) ja sit viel katottii jotai leffaa. Oli iha paras ilta ikinä! Hää o nii ihana ja häne perhekki kans :)
Sit pääsin nukkuu joskus 2 aikaa ja aamul oli taas aikane herätys ku lähettii Miltonin Sports Centreen siellä oli joku tapahtuma mis oli rotarien edustus ja olin siellä edustaa vaihtareita ku ny nää ettii uutta seuraavalle vuodelle. Sen jälkee mentii Burlingtoniin Barbn ja Rickn kanssa(rotaryt joitte luona aina oon) ja kävin Barbn kaa manikyyrissä ja sit katottii leffaa yhessä ja syötii ja kaikkee kivaa :) sit illalla mentii niitte kamuje luo ja niil oli joku peli ilta mut mä vaa katoin telkkuu ja mässäsin :D ja yhet niitte kamut oli nii innoissaa ku just oli ollu hesassa :D
Sit tänä aamuna oli kans aikane herätys mut onneks siirrettii kelloja ni sai nukkuu tunni pitempää. Mut siis mentii kolmen muun vaihtarin ja parin rotaryn jotka o Burlingtonista ni niitte kaa kolme ja puole tunni vaellukselle Nemo vuorelle. Se oli nii siistii ja hirmu korkeella ja se yks osas kertoo kaikkee siit paikasta ni oli hirmu kiva :) siel sit käppäiltii ja katottii kauniita maisemia. Siit näki myös torontoo asti niiku tääl melkee joka päivä näkee mut ny oli nii kirkas keli ni näki kunnolla cn towerin ja kaikki :) sit sen jälkee mentii keskustaa vaihtarie kaa ja käytii syömäs ja käppäiltii lake ontarion rannalla ja vaa juteltii kaikesta. Sit vielä haettii mun kamat ja Rick ajo mut takas kotii :)
Ny oon vielä noin kuukauden näitye kaa ja sit muutan seuraavaa perheesee mis varmaa o enemmä elämää ku kaks pientä pikkusiskoo :D
Mut ny siis menee jo paljo paremmi vaik tietty välil on huonoja päiviä mut enkkuki alkaa jo sujuu ja alkaa jo tulee kamuja ja nii :) en voi vaa uskoo et koht on jo joulu! Tääl kyl kaikki mun klubilaiset on helpottuneita ku oon suomesta ni tiiän mitä talvi tarkottaa ku yleensä vaihtarit esim brasiliasta on vaa et joojoo en mä mitää kunno talvitakkii tarttee et ei se ny nii kylmä oo mut jäätyy jo -10 astees. Noi vaa sanoo et suomessa se -10 on jo kesäkeli :D
Ja vielä hirmusesti sinne kaikille terkkuja ja haleja täältä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti