sunnuntai 7. joulukuuta 2014

New family and weekend in Burlington

Heii! :) sori en postannu mitää viime viikoloppun ku oli nii kiirus.
Lauvantaina olin yhe rotaryn jonka äiti o suomalaine ni niitte kaa Torontossa jossai suomalaisten joulutapahtumassa miss oli suomalaista ruokaa ja kaikki puhu suomee!!! Ja sit sunnuntaina muutin mun toisee host perheesee jotka o nii ihanii:) eka perhe oli nii erillaine mulle ku pakistanilaisii eikä must oikee tuntunu et oon osa perhettä mut ny tän uuden perheen kaa ollu viikon ja nii hyvä fiilis! Perheesee kuuluu äiti Lynn, isä Jay, siskot Ariel (12v) Summer (10v) ja kissa :) nää o nii ihanii mua kohtaa ja nii rentoi :) tää talo on kans tosi siisti ku mull o oma kerros ja kellaris oma mini leffateatteri ja kaikki! Mut nää myi tän talon ni muutetaa vissii viel enne jouluu uutee kotii mikä on pienempi :/
Tänn viikon sit vaa oon tutustunu näihi ja ollaa pietty leffa iltoi ja tyttöjen kaa ollaa pelattu tanssi pelii yms :) mun host äiti on koti äiti eli ei käy töissä ja ain koulun jälkee tänne tulee noitte mun siskojen joku luokka kaveri joka on täällä ain joka päivä hoidossa pari tuntii koulun jälkee.
Sit perjantaina alko sit taas yks vaihtarien viikoloppu Burlingtonissa. Eka illalla hengailtii vaa jossai oudossa nuorten talossa ja sit 10 aikaa mentii luistelee ja se oli nii hauskaa mulle :D ku siis suurin osa ei oo koskaa enne luistellu ku kotosi brasilisasta japanista thaimaasta yms :D mä sit pelasin lätkää ruotsalaisen pojan kaa ja koitettii opettaa muille mite luistella :D
Sit yövyttii taas joitteki rotarien luona ja mun kaa oli tyttö japanista ja ranskasta eli valvottii kummatki yöt jutelle kaikesta ja leffoi kattoessa.
Lauvantaina mentii aamulla koristelee mei omat lahja laatikot tän päivän jouluparaatii varte ja tein erittäin suomalaisen lahjalaatikon ;D sen jälkee mentii keilaa ja sit ostoskeskuksee vaa hengailee. Illalla mentii jonku rotarin luo mis syötii kaikki yhes ja sit pistettii omat bileet pystyy häne kellaris mis oli pöytätennistä ja iha mahti pelei, musaa ja me kaikki vaihtarit plus 4 ens vuonna vaihtoon lähtevää tyyppii :) se oli hirmu kiva ilta vaa hengailla yhes ja pitää hauskaa!
Tänää sit aamulla mentii käpääilee mei hostie kaa eka ja sit mentii siihe paraatii mikä oli nii hauskaa :D kaikki kyll oli iha jäässä vaik oli vaa -1 lämmint mut osa kyl ei oo koskaa ollu nii kylmässä :D sit ku oltii käpääilty siin paraatis jotai tunti ni mentii johoki kirkon ryhmä tilaa mis oli mei piirin vaihtari vastaavat ja kaikki ku Sarah joka on uus seelannist tuli viime tammikuuss ja lähtee takasi ny kuukauden päästä ni ny oli viralline jäähyväs juttu. Se kyll oli iha hirveetä ku kaikki vaa itki ja katottii kuvii häne vuodesta ja en voi vaa uskoo et hää on jo lähössä takasi.. hänest tulii nii hyvä ystävä mulle tän 4kuukauden aikana ja ny ei tiiä tullaako enää koskaa näkee.. en uskonukkaa et noitte vaihtarien kaa tulis näi hyviks ystäviks mut täällä ne on suurimpana tukena ja kaikki on yhtä perhettä. Tulee vaa nii paha olo ku rupeen aattelee et ite lähen kotii enkä saa tätä koskaa enää takasi ja noi kaikki ihanat ihmiset.. mut joo melkee oon jo puol välis ni viel paljo aikaa olla niitte kaa :))
Että sellasta tänne :) kaikki on hyvin tai no oikeestaa erittäin hyvin koska tuntuu nii paljo paremmalt täs perheessä! En haluu sanoo et toi eka oli huono perhe yms mut ei vaa tuntunu et oon osa sitä ja ne kosteli mua nii oudosti.. mut ny se on ohi ja nähty ja ny viin nauttii mun uuesta perheestä :))
Ainii ja jos joku siellä suomessa miettii joululahjoja yms ni en oikeesti tarttee mitää tavaraa ku sit kummiski kesällä mun pitää raahata ne takasi suomee et jos jotai ni rahaa tääl kuluu iha hyvi ja ny varsiki ku tiedossa ois ehkä New Yorkin matka ja matka Montrealii, Quebec Cutyy ja Ottawaa!! :))
Ja kuvista vielä et tos o pari kuvaa mun ekasta huoneesta ja ny tästä mun nykysestä huoneesta (kerroksesta;D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti