sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

Family in Canada!!!

Moips! :) must tuntuu et suurin osa tietääki et mun oikea suomi perhe tuli tänne kanadaan viikoksi ja pakko sanoo et oli iha mahtavaa! :) tehtii iha hirveesti asioita ku halusin näyttää niille kaiken mun elämästa täällä :D eli äiti, iskä ja mun veli tuli maanantaina tänne ja menin sillo aamulla pariks tunniks kouluu mut olin kyl nii innoissani et ei siit tullu mitää :D eli ne tuli puolen päivän aikaa ja sit kahviteltii tääl mun host vanhempien kanssa.  Sit lähettii tsekkaa niitä hotellille ja saatii järjesteltyy et mä sain nukkuu yötki niitte kaa siel :) sit illalla oli mun jokaviikkone rotary kokous mihi heki tuli tällä kertaa ja kaikki oli siellä ija innoissa tavata heitä.
Tiistaina mentii Torontoon, eka hockey hall of fame mikä kyl lli tosi hieno ja saatii pelaa lätkääki siel :D sen jälkee vaa kierreltii siin iha keskustas ja vähä shoppailtii.
Keskiviikkona mentii Niagaraputouksill mitkä näin ny ekaa kertaa talvi aikaa ja oli kyl tosi siitin näköset!! Siel sit mentii sellai 4D esityksee niist putouksist ja sen jälkeen käytii kävelee iha niitte oikeitten putousten alla mut näki vaa yhest kohdasta ku kaks muuta oli jäässä. Mentii kans sellai perhospaikkaa mis oli jo kerra mut tää oli paljo isompi ja siistimpi! Se lämmin kyl oli kivaa vaihteluu hyytävää ilmaa. Löydettii kans kiva ravintola mist oli tosi upee näkymä putouksille ja istuskeltii siel pimeesee asti ni nähtii kans ne putoukset valaistuna :)
Torstaina oli koulupäivä eli mun perhekki tuli sinne :D ku halusin niitte näkevän mun elämää täällä  ni oli pakko vierailla sielki ku nii erillaine verrattuna suomen kouluun. Sit koulun jälkeen mentii Mississaugaan isoo ostoskeskuksee shoppailee illaks.
Perjantaina suunnattiin taas kohti Torontoa missä eka mentiin CN towerii mikä on aina vaan nii mahtava! Käytii siel ulkopuolella kävelee ja lasilattiallaki oltii (mikä on ain iha sairaa pelottavaa!)  Sit kahviteltii siel ylhäällä ravintolassa :) sen jälkee mentii CN towerin vieressä olevaa aquariumiin mis oon ollu jo kerra mut oli kivaa mennä nytki :) illalla mentii vielä Wayne Gretzkyn ravintolaa syömää mikä oli aiks siisti ku kaikki lätkäteemaa.
Lauantai kului pakkaillessa ku sain ny aika paljo annettuu tavaraa niitte mukana suomee vietäväks :D ja sit käytii täs Milttonis kaupoilla. Illalla mun se eka pakistanilaine host perhe järjesti illallisen meille ja mei klubilaisille mitä olin pyytäny ku halusin mun perheen maistavan sitä ruokaa mitä söin noin 3kk :D mut oli kiva ilta yhessä siellä.
Tänää sit aamulla piti jättää hyvästit ja oliha se vähä ikävää mut ny tiiän et enää 4kk ja nähää uuestaa et ny enemmäki iskee paniikki ku jo 7kk ohi!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti