sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

March break osa 2

Heii! :) nyt mulla on loma lopuillaa ja huome pitäs palata takaisin kouluun.. (mutta onneks vain kolmeks päiväks :D)
Tää loma meni hirmu nopee ja tuntuu etten nerinny tekee melkee mitää. Varsiki ku ekat päivät olin kipeenä taas kerran... oon ollu ny ainaki neljä tai viis kertaa kipeenä ku oon ollu täällä ja ei oo kivaa :/
No mut tiistaina olin jo sen verra terve ni menin mun kamun Andrean luo yökylää mikä oli tosi kivaa. Illalla katottii leffaa, pelattii pelejä ja herkuteltii häne ja häne siskon kaa. Sit valvottii melkee koko yö vaa jutelle kaikesta :) sit seuraavana päivänä ei oikee tehty mitää ihmeellist jaa syötii meikkailtii ja laitettii hiuksii ja lueskeltii lehtii. Vaa sellast mukavaa tekemist ja jutusteluu :)
Torstaina menin Bramptoniin saksalaisen vaihtarin Johannan luokse.  Mentii päiväks yhtee ostoskeskuksee vaa hengailee häne kavereitte kaa ja kierreltii siel. Sit illalla mentii häne host perheen kaa leffaa kattoo se uus Cinderella elokuva. Olin heillä sitte yötä ni Johannan kaa vaa jutskailtii kaikesta ja syötii herkkui :D Aamulla ku herättii ni päätettii lähtee Mississaugaan siihe isoo ostoskeskuksee bussilla kahestaa. Se kyl oli tosi kivaa vaik bussit oliki tosi täynnä aina. Varsiki ku nyt täällä on tullu lämpösemmät kelit ni oli vaa hupparit päällä ja tuntu iha kesältä! Me sit pöyrittii siel päivä ja sit viel illalla tehtii ruokaa ja syötii häne hostie kaa.
Eile eli lauantaina  menin iltapäivällä Burlingtoniin yhen rotarin luokse ja sinne tuli pari muutaki vaihtaria. Tehtii yhessä hampurilaisia ja toosi helppoi suklaa pipareita.  Sit viel pelattii jotai Kanada tietovisa pelii mis kyl oltii vaihtarien kaa aika huonoi mut opittii paljon :D
Sellasta tänne.. ens viikolla on siis vaan kolme päivää koulua ja sit lähetää yhen rotarin ja mun vaihtari kamun Kaisan kaa kohti Quebec Cityä, Montrealia ja Ottawaa!! En malta oottaa! :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti