maanantai 16. maaliskuuta 2015

March break

Heii! :) ny o tosiaan March break eli viikon mittane loma ja mä oon kipeenä.. :/ taaskaa en kirjottanu parii viikkoo ku on ollu vaa kouluu yms. Viime viikoloppun olin kyl kamujen kaa ja sit käytii saksalaisen vaihtarin Johannan kaa lumikenkäilee yhen rotarin luona.
Sit otin torstain ja perjantain vapaaks koulusta ku mentii mun host äidin ja siskojen kaa niagaralle tän alueen isoimpaa vesipuistoo näitte tuttava perheen kanssa.  Se kyl oli tosi kivaa ja varsiki mun siskot tykkäs hirveesti.  Siel oli hirveesti kaikkii vesiliukumäkii yms. Oli hirmu kivat kaks päivää viettää siel ja sit yövyttii hotellissa. :)
Lauvantaina menin sit Mississaugaan yhen rotary perheen luo ku niitte poika valittii et hää lähtee ens kesänä suomee vaihtoon. Ni he halus viettää päivän mun kaa ja oli kyl tosi kivaa! Ekaks oltii vaa niil mut sit illaks ne oli varannu liput sellasee Medieval Times juttuu eli toiha tarkottaa keskiaikaa. Se kyl oli tosi siisti. Eli se oli sellai tosi iso paikka missä syötii ja katottii tollai esitys. Se oli sellai iso halli minkä ruonoilla oli istumapaikat missä syötii ja siin keskellä niil oli se show. Siin oli iha sellai tarina ja niil oli hevosii ja lintui mitä ne käytti siinä. Ja sit meijät katsojat oli jaettu kuutee eri värii mitä kannustettii ku niil oli sellai turnajaiset. Meil oli sit liput ja huuettii aina. Samaa aikaa syötii mikä oli kyl siistii ku piti syyä käsin niiku jotai kanaaki. Toi oli niiku tosi siisti juttu ja sitä o vaikee selittää mut on paljo kuvii taas :D
Sit eile ja tänää oon ollu vaa kipeenä ja toivon et parannun pia ku sentää loma ni vois tehä kaikkee.
Ainii ja sain mun graduation kuvat!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti